poniedziałek, 31 grudnia 2012

Przetłumaczone tweet'y Liam'a z wczoraj :):*


Fanka: Cześć Liam. Spróbuj jabłek z nutellą. Próbowałeś kiedykolwiek? Bardzo dobre!
Liam: To nie brzmi zbyt dobrze :( - pewnie dzeciństwo mu się przypomniało, kiedy wymiotował po nutelli :c
Fanka: Miałeś miłe święta?
Liam: Bardzo dobre! Jakie były twoje kochanie? - ' kochanie ' .... ♥
Fanka: Jesteś podekscytowany rokiem 2013 Liam? :)
Liam: Bardzo podekscytowany! Choć kochałem 2012
Fanka: Hah właśnie miałem być offline, ale Ty jesteś online! Jak się masz? xx
Liam: Szczęśliwy czas!
Fanka: Zadzwoniłam do batmana.. Niestety nie dotarł..
Liam: Zrób to ponownie, będę patrzeć na to! - haha idioto mój Ty kochany ♥
Fanka: Spędziłeś dobrze czas w domu? :) x
Liam: Mi się podobał, potrzebowałem przerwy kochanie :) - wiem misiu, zmęczony byłeś :C
Fanka: 2012 był ogromny dla was chłopcy. Zastanawiasz się co przyniesie 2013? xx
Liam: ja też, mam nadzieję, że będzie zabawny 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz