piątek, 3 maja 2013

Cześć Wam :D :***

Kochani z przykrością piszę iż nasz blog potrzebuję pomocy ponieważ ostatnio nie mam czasu wchodzić i dodawać nowości o chłopakach zresztą sami z pewnością zauważyliście nie jest to przyczyną odejścia od Directioners , bo tego nigdy nie uczynię lecz szkoła jestem w technikum i nie łatwo pogodzić naukę i bloga, a sami wiecie ile dzieje się u chłopców w przeciągu tygodnia. Wchodząc raz w tygodniu ciężko mi nadrobić wszystkie zaległości, a więc byłabym wdzięczna jeśli ktoś zechciałby pomóc w prowadzeniu bloga bądź po prostu go przejęcie w przeciwnym razie będę zmuszona go usunąć czego bym nie chciała bo cieszy mnie ilość wejść fajnie wiedzieć że mój czas nie idzie na marne dziękuję wam z całego serca..:** <3

 Chętnych do pomocy bądź do przejęcia bloga proszę o pisanie na maila : dominika.zapart@gmail.com

 Czekam na was !! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz